Kesihatan bermula dari rumah

Posts made in April, 2014

Testimoni : Ostematrix

Posted by on Apr 30, 2014 in Ostoematrix, Testimonial | 0 comments

Ok, hari ini hari terakhir untuk bulan Ostematrix. Tapi hari ni baru dapat nak up kan pasal testimoninya. Sibuk melayan penggemar Ostematrix, begitulah. Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi: SMS/Whatsapp – 019-2712601 ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ~~~Pakar Perunding Vitamin Anda : ~~~, ♡♡ Yusrina binti Mohamat Hata ♡♡ Shaklee Independent Distributor ♡♡ [ID No : 818055] ♡♡ Contact No : 019.271.2601 ♡♡ Email : ibuaz.shoppe@gmail.com ♡♡ Like my Fanpage : Sihat2u ♥♥ COD di Bandar Baru...

Read More

Terima kasih suamiku…

Posted by on Apr 21, 2014 in All About Shaklee, Bisnes Shaklee | 0 comments

Bismillah. Perjalanan seorang wanita hebat pastinya dengan kehadiran seorang insan bergelar suami di sebelahnya. Kecil atau besar sumbangan yang diberikan oleh suami, ia tetap merupakan anugerah terindah buat seorang isteri. Idea Master Azrin untuk meminta semua SID yang hadir mengucapkan terima kasih kepada pemilik tulang rusuk masing-masing. Ohya.. Kebanyakan SID dalam grup besar kami ialah wanita, maka pemilik tulang rusuk tu suami masing-masing lah kan. Disebabkan suami tercinta saya tidak...

Read More

Misi sebulan… Baru satu minggu!

Posted by on Apr 14, 2014 in Breastfeeding, Set 3M | 0 comments

Bismillah. Sesuatu itu lebih mudah disebut dari dibuat. Menasihatkan ramai ibu, sudah menjadi kepakaran saya! 😀 sekarang, saya perlu usahakannya.Kurang 3 minggu lagi, saya akan kembali bekerja. Jadi, saya menggunakan sepenuhnya kesempatan waktu yang ada untuk mengumpul stok buat Azmie. Alhamdulillah. Walaupun tidak semeriah macam Azrie dulu, tapi ia tetap ada. Ditambah pula dengan psoriasis yang sekali sekala menjengah. Set 3M memang tidak mengecewakan. Membantu mengawal keadaan badan dan...

Read More

Kurang SATU BULAN. Sempatkah?

Posted by on Apr 9, 2014 in Breastfeeding, Milk supply, Set B, Suplemen | 0 comments

Bismillah. Kurang 30 hari lagi. Akan mula kerja semula. Baru nak buat stok. Set B datang memberi bantuan! Semoga...

Read More

Alamaaaak…. Banyaknya rambut gugur!

Posted by on Apr 9, 2014 in ESP, Prosante, rambut gugur, Vita-Lea, Zinc | 0 comments

Bismillah. Alhamdulillah. Azmie sekarang dah berusia 5 bulan. Pantas sungguh masa berlalu. Sedar tak sedar, saya juga akan mula bekerja pada bulan Mei ini. Hasrat untuk menyambung cuti tanpa gaji tidak kesampaian. Maka dengan hati terpaksa, perlu jualah membawa diri ke tempat kerja. Dalam beberapa minggu ini, saya perhatikan rambut saya gugur dengan begitu banyak. Mujur ini ialah kelahiran anak keempat, maka saya sudah bersedia dengan keadaan ini. Keguguran rambut selepas bersalin merupakan...

Read More