No Picture

Cinta Hati

31/10/2014 CikYut 0

Cinta Hati – Siapakah cinta hati anda? Siapakah yang menyebabkan anda terus bangkit melakukan apa yang anda lakukan sekarang? Ya, kebanyakan kita, CINTA HATI kita […]

No Picture

Bulat atau sfera?

30/10/2014 CikYut 0

Bulat atau sfera? – Sama tapi tidak serupa. Atau serupa tapi tak sama. Hihihi. Saya tanya pada Azyana, ” Azyana, bumi ni bulat ke?” Azyana […]

No Picture

Suplemen kegemaran…

30/10/2014 CikYut 0

MasyaAllah… Ni yang susah jadi peminat Shaklee. Semua pun kegemaran! Hari tu saya tulis pasal ni juga. Produk masa tu ialah OmegaGuard. Hari ni apa […]

No Picture

Makanan kegemaran…

29/10/2014 CikYut 0

Eh…Tetiba je pula blog ni nak cerita pasal makanan kegemaran. Hihihi… Sekali-sekala, kita cerita perkara lain kan. Saya seorang yang suka makan. Dan saya tidak […]

No Picture

Tidur lepas menyusu

29/10/2014 CikYut 0

Tidur lepas menyusu – Memang selalu pun macam ni. Jadi apa yang peliknya? Lepas bayi tu menyusu, dia akan sambung tidur balik. Hahahaha…. Memang tiada […]