Kesihatan bermula dari rumah

October, 2014

now browsing by month

 

Cinta Hati

Cinta Hati – Siapakah cinta hati anda? Siapakah yang menyebabkan anda terus bangkit melakukan apa yang anda lakukan sekarang? Ya, kebanyakan kita, CINTA HATI kita ialah keluarga kita, iaitu ibubapa, suami/isteri dan anak-anak.

Ini ialah CINTA HATI saya. Tanpa mereka, siapalah saya dalam kehidupan ini. Tanpa mereka, hidup saya pasti kosong. Apa yang sedang saya USAHA kan sekarang adalah kerana mereka, CINTA HATI saya!
AZ’s Family
Hata’s Family
Tidakkah anda mahu USAHA sesuatu yang akan menggembirakan CINTA HATI anda? Jangan tunggu lagi. Lakukan ia SEGERA sebelum semuanya terlambat.

Bulat atau sfera?

Bulat atau sfera? – Sama tapi tidak serupa. Atau serupa tapi tak sama. Hihihi.


Saya tanya pada Azyana, ” Azyana, bumi ni bulat ke?”
Azyana pun menjawab,”Takla, bumi ni sfera.”
Saya tanya lagi,”Sfera tu macamana?”
Dia pun jawab,”Bumi sfera sebab ia 2D bukan bulat”


Amboi… ada 2D tu..
Ibu takde ajar pun.

Bumi bentuk sfera

Ini bulat

Suplemen kegemaran…

MasyaAllah…

Ni yang susah jadi peminat Shaklee. Semua pun kegemaran! Hari tu saya tulis pasal ni juga. Produk masa tu ialah OmegaGuard. Hari ni apa pula yang jadi kegemaran saya? heeee

Kali ini ialah mengenai Ostematrix!



Saya memang suka sangat dengan Ostematrix. Dan seperti biasa, saya juga akan buat eksperimen kepada diri sendiri. Setelah consume Ostematrix untuk sekian lamanya, saya cuba untuk berhenti makan. 

Hampir sebulan juga saya tidak consume. Selepas sebulan, pada malam itu saya mula kembali untuk consume Ostematrix. Seperti biasa, saya consume 4 biji sebelum tidur. Dan keesokan paginya, saya bangkit lebih awal dari biasa dan tanpa sebarang rasa lenguh-lenguh pada badan!

Alhamdulillah. Segar sungguh rasa badan! Sepanjang tempoh tidak consume, saya memang bangun awal, tetapi badan saya seperti tidak puas tidur. Bahkan rasa kepenatan. Pelikkan. Padahal baru bangun tidur. Bukan pergi berlari. Sekarang, dah tentu saya tak nak buat eksperimen lagi dengan Ostematrix. Ia akan terus menjadi pujaan hati saya!

pst : Ostematrix sangat-sangat digalakkan kepada ibu-ibu yangmenyusukan si kecil!


Rakan Nutrisi dan Penyusuan Anda!
Yusrina 019.271.2601