Bawa bekal ke pejabat

Bila tulis pejabat tu, bayangannya ialah pejabat yang ada meja dan kerusi, dan ada teman sekerja… Tapi pejabat aku dah tentulah bukan macam tu… Aku kerja di klinik. Jadinya ruang kerja tu takde lah boleh nak bersantai sangat.

Disebabkan setiap hari (InsyaAllah) masak untuk makan malam, maka selalunya adalah baki makanana malam tadi yang aku boleh bawa ke klinik untuk juadah makan tengahari. Alhamdulillah.

Syok betul bawa bekas Shaklee ni. Banyak compartment. Nasi letak di bawah. Lauk dan salad letak di atas. Siap ada sudu dan garfu lagi. Kalau korang nak makan secara SIHAT – suku-suku separuh. Boleh letak nasi di bahagian atas, sayur/buahan di bahagian bawah. Yang bulat tu sebenarnya ada bekas kecil utk dressing salad. Bila nak makan, curah le ke salad tu.

Apa tunggu lagi? Bekas ni ada 4 warna : biru, hijau, ungu dan pink. Satu bekas berharga RM28.75. Stok masih ada ni. Cepat grab!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.