Kesihatan bermula dari rumah

Beli satu dapat dua!

Biasanya, kalau promo kat kedai kan.. BELI SATU, PERCUMA SATU! Betul tak? 

Dalam Shaklee tak. beli satu, anda akan dapat dua, mungkin tiga, atau mungkin empat. Hehehe, apa bendanya ni. Dalam Shaklee, beli satu produk, anda boleh dapat dua hingga tiga kebaikan produk Shaklee.
Ramai yang mencari set menyusu dan set kurus sekarang. Ramai ibu yang nak cepat kurusnya. mungkin atas faktor kerja, atau pun faktor baju kerja yang dah sedia ada. Kalau tak turunkan cepat, dah satu hal nak kena g tempah baju kerja yang baru kan. Tak ke membazir namanya.
Ada orang, masa mengandung, badannya tak naik sangat. Ada orang badannya bagai dipam-pam. Jadi, bila nak turunkan berat tu, caranya juga tak sama untuk semua orang. Ada yang mungkin senang je nak turun berat dengan menyusu. Ada yang mungkin akan ambil masa berbulan-bulan. 
Sebelum ni, CikYut takde la kisah sangat nak kurus cepat ke tidak ke. selalunya, I follow the flow je. Tapi kali ni, saja nak ngetest diri. Sesambil nyusu, sesambil aim untuk kurus gak. Kira buat ‘2 in 1’ le kan.
So, penyusuan kali ni, CikYut ambil ni

Kadang ada Lecithin sekali. Ohya, Ostematrix tiada di dalam gambar. Itu juga penting dalam penyusuan! Haaa.. kang ada yang tanya, Vitalea tak ambil ke CikYut?? Yang basic tu, usahle ditanya. Itu memang dah keperluan Cikyut. Tambahan dari basic ialah Alfalfa Complex, Omegaguard dan Lecithin.
Omegaguard dan Lecithin bagus untuk ibu dan anak! Mak dapat hasil, anak pun dapat hasil. See… All in One package gitu. Sapa nak kasi? Sebelum mengandungkan Azmie, berat CikYut biasa dalam 50-55kg. Sekarang ialah 49kg. Dan CikYut dengan secara sengaja dan gigihnya untk turunkan berat itu ke 45kg!! harharharhar… berjayakah?
Dengan Shaklee..

ok, jangan tunggu lagi. Rasa-rasa nak dapat kesan boombastik, kebaboom, cepat-cepat call ye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *