Kesihatan bermula dari rumah

Besar mimpi, besar jugalah usaha

Posted by on Oct 29, 2011 in All About Shaklee, Bisnes Shaklee | 0 comments

Sejak memulakan bisnes dengan Shaklee, saya boleh menarik nafas lega bila sudah masuk tengah bulan. Kebiasaannya, bila tengah bulan aja, saya terpaksa pow En suami untuk bagi belanja kat isteri tercinta dia. hehehe. Sekarang ni, Alhamdulillah. aktiviti mengepow sudah dikurangkan. Dulu, tanpa buat buat bisnes, nak gerak untuk membantu ibu-ibu yang ada masalah penyusuan memang terasa sedikit. Saya bukan jenis berkira. Tapi sebab En Suami yang tolong bayarkan duit minyak, jadi takan saya nak ke sana sini senang hati aje macam tu kan.

  

Setiap orang pasti mempunyai impian yang besar. Mahu itu, mahu ini. Lagilah dengan anak-anak yang sedang membesar dan bersekolah. Mahu belikan itu, mahu belikan ini. Mahu sekolahkan di sekolah itulah, sekolah inilah. Macam-macam. Dan macam-macam itu semuanya perlukan duit. Hatta nak masuk ke tandas pun perlu dibayar. Jadi dengan Shaklee, sekurang-kurangnya kita dapar mengumpul dengan lebih cepat. 


Dapatlah nak beli itu, beli ini tanpa menyusahkan en suami. En Suami pun senang hati tak perlu nak pikir nak tunaikan segala hajat isteri. Suami mana yang tak sayang isteri. Kalau isteri berhajat sahaja, si suami pati mahu tunaikan. Ada juga si suami yang sampai botak kepalanya memikir bagaimana mahu tunaikan hasrat si isteri tadi.


Sekirany Tuan Puan berkeinginan seperti saya, mahukan bonus mencecah 4-5 angka sebulan, boleh hubungi saya melalui emel atau SMS/WhatsApp dengan saya. Saya akan ceritakan bagaimana ia boleh berlaku.







Boleh email kepada saya di ibuaz.shoppe[@]gmail.com atau sms kan kepada saya 019-2712601 untuk konsultasi percuma.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *