Kesihatan bermula dari rumah

Betul ke bohong?

Posted by on Nov 24, 2014 in Umum | 0 comments

Betul ke bohong? – Sudaaah… Cerita apa pula malam ni? Nak dengar cerita melalut ke?

Hihihi… Saja je bikin hangat. Biasalah kalau kita dok baca cerita di FB tu. Macam-macam cerita. Cuma satu je pesan saya, kalau cerita itu melibatkan maruah atau orang lain, sebaiknya kita jangan share. Walaupun kita tahu cerita itu benar. Sebabnya, kita tidak berada di tempat kejadian. Dan ada kemungkinan, hasil dari aktiviti ‘sharing’ itu boleh memberi aib kepada empunya badan.


Tak elok tu kan.. Tak kisahla di FB ke, di WhatsApp ke. Bila dapat benda2 lagu tu. Kita simpan sendiri saja sudahla. Tak perlu nak jadi reporter, share sana, share sini.Nanti bila jadi kat batang hidung sendiri, baru le kita tau nak cari celah mana nak sorok batang hidung kita tu!


Beringat sebelum kena!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *