No Picture

Terapi Pagi CikYut

13/05/2016 CikYut 0

Dah lama pasang UniFi. Tapi jarang sangat nak tengok apa channel yang ada. Anak-anak selalu tengok rancangan Running Man. Tak lama kemudian, ibu pun terjebak. […]

No Picture

Sakit kepala lagi…

15/11/2015 CikYut 0

Kebelakangan ini, sakit kepala CikYut makin menjadi-jadi. Telan Bcomplex tak jalan. Telan Ostematrix tak jalan. Telan kombinasi Bcomplex dan Ostematrix, barulaaaaaah ada kurang sikit. Sebagai […]

No Picture

Shaklee bantu pesakit Psoriasis

06/01/2015 CikYut 0

Alhamdulillah. Setelah hampir 7 tahun bersama Shaklee, saya berasa sangat selesa dan gembira. Pada ketika ini, tahap psoriasis saya adalah terkawal. Kenapa saya rasa selesa? […]

No Picture

Auch…. Jerawat!!

02/11/2014 CikYut 0

Auch…. Jerawat! – Antara muka berjerawat dengan muka berpsoriasis, buat masa ini, saya lebih tak tahan dengan muka berjerawat. Walaupun yang keluar tu macam tak […]

No Picture

Beli satu dapat dua!

12/08/2014 CikYut 0

Biasanya, kalau promo kat kedai kan.. BELI SATU, PERCUMA SATU! Betul tak?  Dalam Shaklee tak. beli satu, anda akan dapat dua, mungkin tiga, atau mungkin […]

No Picture

Terguling-guling sakit perut!

06/08/2014 CikYut 0

Terguling-guling sebab sakit perut! Adooooi!! Sapa yang selalu buat aksi macam tu? Bila sampai je waktu, mulalah buat aksi menggulingkan diri. Ada juga yang muntah-muntah […]