Category: Jantung

Orang kurus perlu makan Omega?

No Comments

Orang kurus perlu makan Omega? – Haah… Soalan legend ni! Sapa nak tolong jawab? Nanti CikYut bagi OmegaGuard sebotol! Perlu ke orang kurus makan OmegaGuard?


Hamboi-hambooi… Mentang-mentang kau dah kurus, kau ingat kau tak payah ada protection ye! Bila last sekali kau p check kolesterol dalam darah tu? Tinggi ke rendah bacaan koleterol kau tu? Haaaaa… Tau takpe. Orang yang kurus, jangan diingat TIADA KOLESTEROL! 




Badan kita memang perlukan kolesterol. Tetapi kita hanya perlukan kolesterol baik iaitu HDL. Kolesterol nakal, LDL perlu kita kurangkan nilainya. Dengan faktor pemakanan yang kurang diambil perhatian oleh sebilangan orang, maka lebih ramai orang yang menghidap kolesterol di Malaysia ni. Tak kisahla yang berbadan besar atau yang kurus.


Kolesterol tinggi boleh menyebabkan berlaku penyumbatan arteri hasil dari mendapan lemak yang banyak di dalam saluran darah. Apabila salur darah tersumbat, maka pelbagai penyakit mudah berlaku. Penyakit yang paling ‘common’ ialah penyakit jantung. 



OmegaGuard Shaklee 

  1. Diekstrak dari ikan laut sejuk di perairan negara Jepun. Ia bukan dari minyak hati ikan. 
  2. 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
  3. Minyak ikan paling tulen di dunia – mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi.
  4. Membekalkan 905mg asid lemak Omega-3 EPA dan DHA.
  5. Dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul.

Manfaat UTAMA :

  • Mencegah penyakit saluran darah & strok
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan peparu


Jadi, jangan ingat orang yang kurus tak perlukan OmegaGuard! Ish ish ish.. Melainkan anda rasa anda dah jaga pemakanan anda. Kalau korang rasa korang nak CUBA OmegaGuard Shaklee ni dan dapatkan konsultansi dari saya, boleh bagitau kami. Jangan memalu. Kesihatan anda adalah keutamaan kami!



Kolesterol Optima, Jantung sihat!

No Comments

Kolesterol Optima, Jantung sihat! – Kita dah tahu kolesterol ada dua iaitu HDL (baik) dan LDL (jahat). Kita dah tahu peranan kedua-duanya dalam badan kita.
Tahap kolesterol yang optima dapat meningkatkan jangka hayat kesihatan jantung kita. Jadi, bagaimana kita dapat mengekalkan kesihatan jantung? Di sini dicadangkan 4 langkah ke arah jantung sihat :

 

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma 
 Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma 
 Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma
Jadi, usah berlengah lagi.
Jagalah kesihatan jantung kita!

Hubungi saya segera untuk mendapatkan penerangan mengenai produk.


Cegah KOLESTEROL JAHAT dari menyerang!

No Comments

Cegah KOLESTEROL JAHAT dari menyerang! – Alhamdulillah. Akhirnya. Produk Shaklee yang akan membantu menurunkan paras kolesterol secara semulajadi, akan berada di pasaran!! Tak lama saja lagi. 

Pada 7hb Jun 2014 ini, bertempat di Sunway Convention Centre, Shaklee Malaysia akan melancarkan produk baru.  Ini bermakna, koleksi suplemen bapak akan bertambah! Mmm.. Rasa nak menggajikan seorang jururawat untuk bapak, supaya boleh monitor pengambilan suplemen dia setiap hari.



Seseorang yang mempunyai kolesterol yang tinggi adalah berisiko tinggi untuk mendapat penyakit jantung. Oleh itu, sayangi jantung anda dengan mengawal paras kolesterol di dalam badan.
Kolesterol, Penyakit Jantung, Kebaikan Phystesterol, Mencegah Sakit jantung, Darah Tinggi, Kencing manis, jantung Berlubang, Kanser, Anti penuaan, Slimming Set Shaklee




Kolesterol pun ada yang baik, dan ada yang jahat. 
Jadi, kita perlu tahu fungsi kedua-dua kolesterol ni.



Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma


So, ada HDL (si baik) dan LDL (si jahat).  
Apa yang akan berlaku apabila terlalu banyak kolesterol jahat di dalam badan?
Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

 



Ok, kita dah tahu apa LDL boleh buat pada badan kita! 
Memang sangat-sangat menakutkan!! 
Sekarang, bagaimana pula LDL (si jahat) ni boleh ada dengan begitu banyak di dalam badan kita?

 Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma


Hahahaha…
Ok, makanan di Malaysia ini sangatlah banyak dan sangat mewah!
Mampu ke kita nak tolak tepi semua makanan tu?
Mampu, tapi tidak semua bukan?
Pasti ada juga yang kita teringin nak makan.

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma
.

Baiklah.
Macam dah bagitau di atas tadi.
Shaklee Malaysia akan melancarkan produk baru.

Jadi…


Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma

Shaklee malaysia, Klang,Pelabuhan Klang Selangor,Kota pendamar,Taman Sri Andalas, Murah, Shaklee Sihat, Set sendi, set gout, set darah tinggi, set kencing manis, set kolesterol, set asma




Panjang lebarkan penerangan mengenai produk baru itu.
Jangan tunggu lagi.
Kalian boleh hubungi saya untuk penerangan lanjut.
Lock sebotol untuk insan tersayang sekarang.
Jangan lepaskan peluang ini!