No Picture

Promosi ESP dan Vita C kembali

05/09/2016 CikYut 0

Bismillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.Promosi ESP dan Vita C kembali lagi.Para peminat ESP dan Vita C memang akan suka dengan promosi ini.Jangan lepaskan peluang tau!Ohya..Saya lupa nak update berat […]

Diet oh Diet

08/08/2016 CikYut 0

Kalau sebut pasal diet, biasanya orang fikir satu je, ‘Nak kurus la tu!’ kan kan.. Kalau tengok badan CikYut ni, memang dah membulat sangat gamaknya. […]

Hanya 7 hari!!

30/05/2016 CikYut 0

Bulan lepas, kawan-kawan Shaklee dok update pasal Pelan Detox 7 hari Shaklee.Sangatlah CikYut tak ambil port.Hahahah…Kelmarin.Masa di NC, Cik Celine tunjukkan hasil mereka yang teah […]

No Picture

Orang lain dah DETOKS….

14/05/2016 CikYut 0

Bulan lepas, kawan-kawan Shaklee semua pakat menDETOKSkan diri mereka. Disebabkan asyik ternampak aje apa yang diorang buat, maka barulah tergerak hati nak menDETOKS sama. Hihihi… […]

No Picture

Misi Kurus di bulan puasa

11/07/2015 CikYut 0

Bila bulan puasa, masing-masing berpakat nak kuruskan badan. Yelah, boleh la pakai baju yang ada cutting masa hari raya nanti kan. Kalau betul-betuk nak kurus, […]

No Picture

My #ShakleeEffect

12/12/2014 CikYut 0

Ok…jenuh nak cari gambar dulu-dulu sebelum consume Shaklee.Nak tunjuk kulit muka, Alhamdulillah, kulit muka memang comey dari kecik!Nak kata memang jaga kulit, tak juga.Pencuci muka […]