Sakit kepala lagi…

Kebelakangan ini, sakit kepala CikYut makin menjadi-jadi. Telan Bcomplex tak jalan. Telan Ostematrix tak jalan. Telan kombinasi Bcomplex dan Ostematrix, barulaaaaaah ada kurang sikit.

Sebagai bekas Optometris, bila ada simptom sakit kepala, maka ada beberapa pemeriksaan susulan. Sebelum nak buat pemeriksaan susulan, perkara pertama yang CikYut kena buat ialah tukar spek! Hahahaha…

Agak-agakla kan… Dah pakai 4 tahun. Mungkin ada perubahan ralat refraksi. Sebelum tu, sebabkan kita ni perempuan, jadi sebaiknya buat ujian kehamilan dulu na.. Kot-kotla sangkutkan… Rezeki, mana nak tau!!

Ok… Hat tu confirm negatif. So, kena p check mata dulu. Bab ni la yang paling malas nak buat. Sebabnya, mata ku ini high astig, mmg stress bila org check. Ada masa, tangan sendiri yg p putar axis tu!!! Adoiyaaaai…. Hahahaha…

Ok ok… Nanti dah check mata, kita tengok, mata CikYut kena dak buat pemeriksaan susulan. Wait aaaaa….

To be continued..

Februari HEBAT!

Patut ni post semalam. Tapi sebab excited sangat nak tunjuk AirFryer, so AirFryer la yang keluar dulu! Makanya, cerita hari ini ialah…



Yup… Februari yang HEBAT!

Lately ni Shaklee sangat pemurah! Hahaha… Banyak betul yang diOFFERnya.

Seperti biasa, 

Promosi PERCUMA 1 dengan 6 pembelian, dan POTONGAN 5% untuk 2 pembelian untuk VitaLea dan Ostematrix.

Dan PROMOSI TAMBAHAN.

PERCUMA 1 dengan 3 pembelian untuk VitaLea for Children dan AJHT.





Jom tepuk tangan ramai-ramai. Feeling HAPPY! Feeling SUPERB! Feeling HEBAT!


Cepat-cepat dapatkan stok anda! Jangan lepaskan peluang ini!



Suplemen kegemaran…

MasyaAllah…

Ni yang susah jadi peminat Shaklee. Semua pun kegemaran! Hari tu saya tulis pasal ni juga. Produk masa tu ialah OmegaGuard. Hari ni apa pula yang jadi kegemaran saya? heeee

Kali ini ialah mengenai Ostematrix!



Saya memang suka sangat dengan Ostematrix. Dan seperti biasa, saya juga akan buat eksperimen kepada diri sendiri. Setelah consume Ostematrix untuk sekian lamanya, saya cuba untuk berhenti makan. 

Hampir sebulan juga saya tidak consume. Selepas sebulan, pada malam itu saya mula kembali untuk consume Ostematrix. Seperti biasa, saya consume 4 biji sebelum tidur. Dan keesokan paginya, saya bangkit lebih awal dari biasa dan tanpa sebarang rasa lenguh-lenguh pada badan!

Alhamdulillah. Segar sungguh rasa badan! Sepanjang tempoh tidak consume, saya memang bangun awal, tetapi badan saya seperti tidak puas tidur. Bahkan rasa kepenatan. Pelikkan. Padahal baru bangun tidur. Bukan pergi berlari. Sekarang, dah tentu saya tak nak buat eksperimen lagi dengan Ostematrix. Ia akan terus menjadi pujaan hati saya!

pst : Ostematrix sangat-sangat digalakkan kepada ibu-ibu yangmenyusukan si kecil!


Rakan Nutrisi dan Penyusuan Anda!
Yusrina 019.271.2601