Kesihatan bermula dari rumah

Performance

Set Ramadhan Shaklee

Posted by on Jun 8, 2016 in ESP, Lecithin, Meal Shakes, Performance, Puasa | 0 comments

Set Ramadhan Shaklee

Set Ramadhan Shaklee. Set laris selama 3 bulan sebelum bulan Ramadhan. Ini kerana, mereka yang gemar melakukan puasa sunat pada bulan Rejab dan Syaaban, akan bersedia dengan set ini. Tak lupa juga buat wanita-wanita yang gigih mengganti puasa sebelum ketibaan bulan Ramadhan. Mari kita lihat secara ringkas MANFAAT setiap produk dalam set ini. ESP Pembekal tenaga : Membekal tenaga dengan SEGERA dan juga membantu meningkatkan sistem imun.  Performance Mencegah Penyahhidratan : mengurangkan...

Read More

Kurang air boleh sebabkan sembelit!

Posted by on Mar 10, 2015 in Jurnal Kesihatan, Performance, sembelit | 0 comments

Cuaca panas terik dijangka akan melanda Malaysia sehingga penghujung April. Waktu yang paling panas yang dilaporkan ialah antara jam 2-4 petang. Namun begitu, apa yang CikYut nampak, di Kuala Lumpur dan sebahgian kawasan di Selangor ni, siangnya panas. Tetapi akan hujan lebat menjelang petang. Panasnya memang yang ketara panas. Kenapa CikYut sebut ketara panas? Terlalu panas sehingga CikYut mendapat sembelit. Atau pembuangan adalah tidak seperti biasa. Walhal, saya tak ke mana-mana dan consume...

Read More

Musim Panas kembali – 1 Rumah 1 Performance!

Posted by on Feb 24, 2015 in Air, Jurnal Kesihatan, Performance | 0 comments

Kalau di negara omputih, musim summer ni, depa memang tunggu. Sebab cuti sekolah kan. Kalau kita di Malaysia, memang perlu berjaga-jaga. Sedikit sebanyak, musim panas ini akan mengganggu kesihatan dan kehidupan kita. Dari surat khabar… Panas ekstrem melanda negara, boleh bawa maut 22 Februari 2015 1:35 AM KUALA LUMPUR 21 Feb. – Musim panas ekstrem yang dijangka melanda negara minggu depan boleh memberi tekanan fizikal kepada tubuh badan dan kesihatan manusia termasuk menyebabkan kematian...

Read More

Set Tripple Gem : ISTIMEWA sepanjang bulan!

Posted by on Jul 2, 2014 in ESP, Meal Shakes, Performance | 0 comments

| Set Tripple Gem | ISTIMEWA SEPANJANG BULAN INI! Ya, ISTIMEWA hanya pada sepanjang bulan ini!! Berminat untuk mendapatkannya? Hubungi saya : Yusrina binti Mohamat Hata (Yus) Shaklee Independent Distributor ID : 818055  SMS/WhatsApp : 019-2712601 Emel : ibuaz.shoppe@gmail.com   * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease...

Read More

Berbuka dengan Vivix!

Posted by on Jul 2, 2014 in Performance, Vivix | 0 comments

Berbuka dengan Vivix – Setiap hari, menu berbuka pastinya berbeza. Ada yang berbuka dengan Cinch, ada yang berbuka dengan Tripple Gem. Ada juga yang berbuka dengan air sirap Shaklee. Hihihi… Air sirap Shaklee ialah Vivix! Gambar ini saya pinjam dari Kak Yati. Nyaman sungguh ah tengok air sirap ni. Memang takde jual di PARAM ke BARAM ke. Korang bei sebotol Vivix. Pastu bancuh sket. Tambah plak dengan Performance Drink! Omaaak aaaih… Sedapnya. Ok, tapi CikYut tak minum lagi...

Read More

Jerebu oh jerebu!

Posted by on Jun 24, 2013 in Nutriferon, Performance, Suplemen | 0 comments

Cuaca yang kurang baik sekarang bukanlah perkara yang boleh dipandang begitu sahaja. Udaranya penuh dengan habuk dan asap hasil dari pembakaran hutan yang dibuat di Kepulauan Indonesia. Pelbagai bahan kimia yang sedang berterbangan di udara kita ketika ini. Orang dewasa pun tidak mampu bertahan, apatah lagi anak-anak kecil. Rata-rata farmasi di kawasan sekitar Bangi telah kehabisan penutup muka. Bekerja di hospital memberi sedikit kelebihan untuk mendapatkannya. Tapi takanlah nak bawa lari...

Read More