Category Archives: Performance

Set Tripple Gem : ISTIMEWA sepanjang bulan!

| Set Tripple Gem |

ISTIMEWA SEPANJANG BULAN INI!

Ya, ISTIMEWA hanya pada sepanjang bulan ini!!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=045117b0e0a11a242b9765e79cbf113f

Berminat untuk mendapatkannya? 
Hubungi saya : Yusrina binti Mohamat Hata (Yus) 
Shaklee Independent Distributor ID : 818055 
SMS/WhatsApp : 019-2712601 
Emel : ibuaz.shoppe@gmail.com 




 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

Berbuka dengan Vivix!

Berbuka dengan Vivix – Setiap hari, menu berbuka pastinya berbeza. Ada yang berbuka dengan Cinch, ada yang berbuka dengan Tripple Gem. Ada juga yang berbuka dengan air sirap Shaklee. Hihihi… Air sirap Shaklee ialah Vivix!


Gambar ini saya pinjam dari Kak Yati.


Nyaman sungguh ah tengok air sirap ni. Memang takde jual di PARAM ke BARAM ke. Korang bei sebotol Vivix. Pastu bancuh sket. Tambah plak dengan Performance Drink! Omaaak aaaih… Sedapnya.

Ok, tapi CikYut tak minum lagi Vivix. Ku harus sabar. Sabar sehingga waktu yang sesuai.

Nak rasa juga kenyamanan air Sirap Shaklee ni?

Klik aje gambar di bawah!

Vivix



Jerebu oh jerebu!

Cuaca yang kurang baik sekarang bukanlah perkara yang boleh dipandang begitu sahaja. Udaranya penuh dengan habuk dan asap hasil dari pembakaran hutan yang dibuat di Kepulauan Indonesia. Pelbagai bahan kimia yang sedang berterbangan di udara kita ketika ini. Orang dewasa pun tidak mampu bertahan, apatah lagi anak-anak kecil.


Rata-rata farmasi di kawasan sekitar Bangi telah kehabisan penutup muka. Bekerja di hospital memberi sedikit kelebihan untuk mendapatkannya. Tapi takanlah nak bawa lari sekotak pulakan. Ish… Tu dah pecah amanah namanya. 


Namun begitu, walaupun telah menggunakan penutup muka, kita masih perlu mengurangkan aktiviti di luar rumah. Masih perlu mengambil beberapa langkah berjaga-jaga. Mungkin ada rumah yang telah dipasang dengan penapis udara. Namun adakah hanya setakat itu?

Bagaimana dengan keadaan badan kita? Adakah badan kita dapat memberikan ketahanan yang mencukupi sepanjang masa jerebu ini? 

Alhamdulillah. Shaklee tidak pernah mengecewakan. Syukur kerana saya sentiasa ada dua produk ini sepanjang waktu jerebu ini. Dan alhamdulillah, ia tidak mengecewakan. Apakah produk Shaklee itu?

Taraaaa!

Performance Orange

dan
Nutriferon


Performance membantu saya untuk mengekalkan hidrolit di dalam badan. Manakala Nutriferon membantu meningkatkan ketahanan badan saya. Oh ya. Sebagai ibu mengandung saya tidak digalakkan untuk mengambil Nutriferon pada awal-awal kehamilan. Walaupun sekarang kandungan sudah minggu ke20, saya masih berhati-hati untuk ambil Nutriferon. Disebabkan keadaan yang terlampau teruk pada ketika ini, saya ambil ia sebagai pertahanan di dalam badan. Tapi tidak le ambil hari-hari. Budak kecil dalam perut harus dijaga juga!



Berminat untuk mendapatkannya pada HARGA ISTIMEWA? 
Hubungi saya : Yusrina binti Mohamat Hata (Yus) 
Shaklee Independent Distributor ID : 818055 
SMS/WhatsApp : 019-2712601 
Emel : ibuaz.shoppe@gmail.com 



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *