Category Archives: Testimonial

Kolagen untuk masalah sendi!

Eh… Collagen untuk masalah sendi? Biat betul CikYut. Orang makan kolagen nak cantik je selalunya. Tetiba kau tulis pasal masalah sendi pula! Ya, betul. Kolagen membantu dalam memulihkan masalah sendi. Proses pemulihan bergantung kepada keterukan masalah itu sendiri. Jadi kena sabar lah ye.


Gambar di atas ialah bahan-bahan yang terdapat di dalam Shaklee Collagen Powder (SCP) dan fungsi bagi setiap bahan itu. Fungsi keanjalan di dalam SCP tidak hanya pada kulit muka atau pada payudara, bahkan membantu pembetukan bendalir pada sendi. 

Biasanya pesakit sendi lebih mengadu kepada kesakitan yang dialami. Ada keadaan keadaan sendi telah teruk tapi belum memberi sakit melampau kepada pesakit. Ada pula yang hanya mengalami kerosakan kecil tetapi rasa sakitnya melampau. 

Pengambilan SCP yang konsisten boleh membantu mengurangkan kesakitan itu dan seterusnya menghilangkan ia. Salah satu testimoni yang membuatkan saya terkesan…



Testimoni di atas adalah dalam bentuk video. Namun saya belum dapat mendownload video berkenaan dan letakkan ia di sini.

Oleh itu, sekarang bapa saya sedang dalam proses rawatan mengunakan SCP. Sakit lututnya dah lama, maka kita perlu sabar untuk mendapatkan hasilnya. Semoga bapa saya akan mendapatkan kembali keadaan sebelum dia sakit. InsyaAllah.


Anda bagaimana? Mahu cuba kepada ibubapa anda? Cepat tau. SCP hanya ada pada bulan Disember ini saja. Lagi 9-12 bulan takde.



My #ShakleeEffect

Ok…

jenuh nak cari gambar dulu-dulu sebelum consume Shaklee.
Nak tunjuk kulit muka, Alhamdulillah, kulit muka memang comey dari kecik!
Nak kata memang jaga kulit, tak juga.
Pencuci muka beli pun, kadang buat pameran je dalam bilik air tu.



Gambar sebelum tu, awal sket sebelum consume.
Gambar yang paling dekat memang tak jumpa.
CikYut bukan kaki bergambar apatah lagi selfie.
Sekarang je baru nak belajar.

Tak tau la berat masa tu bape kilo oooi!
Tembam bukan main. Memang tau tembam sebab banyak baju tak boleh pakai.
Sekarang memang tau kurus sebab banyak kain yang I pakai tu londeh!
kikikiki

Cuma CikYut nak bagitau.
Kulit tu, I xde tenyeh mekap bagai.
Cer tanya anak-anak.
Lipstik yang ibu dia beli, depa yang lenjan dulu.
Tak dan ibunya nak guna pun.

Jadinya, berdasarkan gambar di atas.
Terdapat dua #ShakleeEffect saya iaitu pada berat badan dan kulit yang lebih
berseri!
Alhamdulillah.



Tesetimoni ESP : Kesan paling ketara

Testimonial ESP – Kesan yang paling ketara kepada diri saya sendiri ialah kulit muka yang gebu dan comel! 

Hihihi… Sapa nak puji diri sendiri kalau bukan sendiri yang pujikan! Walaupun mengalami psoriasis, kawasan yang paling kurang mengalami gangguan ialah pada kulit muka.

Alhamdulillah. Syukur.

ESP membantu mengekalkan kecantikan kulit muka. Sekiranya saya tidak cerita kepada orang bahawa saya mengalami psoriasis, tiada siapa yang akan tahu atau pun perasan. Mereka hanya akan tahu selepas saya membuka cerita.

Kata mereka, kulit muka saya tidak nampak seperti mengalami masalah kulit. Halus dan gebu (walaupun masih belum segebu upline saya!). Keadaan ini sebenatnya banyak membantu salam memberikan kekuatan kepada saya untuk berhadapan dengan orang ramai.

Bayangkan sekiranya kulit muka tidak berapa cantik, pasti ia akan mengganggu kehidupan seharian. Bagaimana nak jumpa prospek? Bagaimana nak jumpa pelanggan? Betulkan.

Alhamdulillah. ESP bukan sahaja membantu memberikan kesihatan tubuh badan bahkan membantu memberikan nilai tambah dalam kehidupan!