Satu untuk SEMUA

02/12/2017 admin 0

Alhamdulillah. Disember 2017 dimulakan dengan pengumuman promosi yang sangat BEST dan OHSEM! Dah lama juga Shaklee tak buat promosi macam ni. . . BEST sangat […]

No Picture

Shaklee’s Top 10

04/05/2017 admin 0

Bismillahirrahmanirrahim.   Tanpa perlu Shaklee senaraikan apakah produk Shaklee paling NGETOP, rasanya ramai yang dah tahu. Ish… Kalau korang tak tahu, maksudnya masih belum femes […]

No Picture

Terapi Pagi CikYut

13/05/2016 CikYut 0

Dah lama pasang UniFi. Tapi jarang sangat nak tengok apa channel yang ada. Anak-anak selalu tengok rancangan Running Man. Tak lama kemudian, ibu pun terjebak. […]

No Picture

Awet muda dengan VIVIX

26/07/2015 CikYut 0

Salah satu fungsi vivix ialah mengekalkan keremajaan kulit. Atau ayat lainnya awet muda. Buat yang belum mencuba dan merasai vivix, bulan ni lah masanya. Promosi […]

No Picture

Tonik paling MELETOP, VIVIX!

04/02/2015 CikYut 0

Bukan main lagi tajuknya kan? Hahaha… Tapi itulah hakikatnya. VIVIX memang BEST dan MELETOP! Ok, saya bukan nak cakap pasal vivix sebenarnya. Saya nak cakap […]