Kesihatan bermula dari rumah

Kasut tumit tinggi

Posted by on Nov 24, 2014 in Umum | 0 comments

Kasut tumit tinggi – Suka tengok orang lain pakai kasut tumit tinggi. Sepanjang hidup, selepas meniti alam dewasa, kasut paling tinggi yang saya pakai ialah 2 inci. Rasa dah melayang-layang sangat dah rasanya! Nak sangat ngikut orang lain…


Ada orang yang boleh pakai lebih tinggi dari itu kan. Ada orang 1 inci pun tak boleh nak pakai. Orang kata, bila pakai kasut tinggi, confident level tu pun tinggi jugak. Mungkin la kot. Sebabnya, bila pakai kasut tumit tinggi ni, orang tu perlu jalan tegak aje. 
Sedikit mendada dan bahu sedikit ke belakang. Barulah postur badan tu nampak cantik semasa memakai kasut tumit tinggi ni. Ada juga yang boleh pakai tapaknya yang lebih halus dan runcing! Aww…. seriau I! Hish… Tidak le CikYut berani nak pakai yang lebih tinggi dari 2 inci. 


Walaupun badan tidak le tinggi mana, tapi ok dah kot dengan 2 inci tu. Dan sememangnya, CikYut tak gemar pakai kasut yg sangat-sangat flat. Rasa macam tak pakai kasut langsung! Koang macamana? Ok ke idak pakai kasut tumit tinggi ni?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *