Kesihatan bermula dari rumah

Panas oh panas…

Posted by on Jul 1, 2012 in Performance | 0 comments

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease * 



Peeergh…

Seminggu dua ni sememangnya cuaca panas ya. Bekerja di dalam bangunan berhawa dingin dan tertutup di sekeliling sememangnya membuatkan saya tidak mengetahui apa yang berlaku diluar bangunan. Kadangkala hujan lebat pun tak sedar. Apabila dengar bunyi guruh, kilat, baru tahu!

Eh, takan takde cermin?

Ada, tapi cermin tu di bahagian kaunter sanuun! Bilik kami di dalam. Nak dapat matahari tu mmg dalam 10-20% je. hahahah

Tapi macamlah saya tak keluar masa lunch kan? Haha.. Alhamdulillah. Allah telah memberikan keajaibannya kepada saya. Dalam seminggu dua ini kehidupan saya membahagiakan. Bahagia dengan keluarga. Bahagia dengan kerja. dan paling bahagia dengan para pelanggan saya. Subhanallah. Apabila keluar untuk ke pejabat pos, pastilah saya akan perlu keluar bangunan dan merentasi cuaca panas terik. Seringkali berasa kehausan yang teramat apabila berada di luar.

Jadi, untuk mengatasi kehausan yang dirasai, saya sedaya upaya memastikan diri saya membawa bekalan air yang sudah dibancuh dengan Performance ke pejabat (Klinik Mata). Saya suka ia sejuk, jadi saya akan simpan di dalam peti ais. hehehe…


Apa sebenarnya Performance Drink?*

Shaklee Performance® is clinically proven to hydrate better than water. Plus, Performance has more electrolytes and provides more energy than the leading hydration drink. Our proprietary OPTI-LYTE� electrolyte blend plus our unique mix of carbohydrates delivers instant and sustained energy and supports optimal hydration.

Clinically Proven

Minimizes fluid loss for enhanced hydration
Maintains blood-glucose levels to sustain intense energy output and to increase stamina
Increases endurance for better athletic performance
No artificial flavors, sweeteners or added preservatives.

Clinically Proven
We call it Performance for good reason. Clinical tests with high-level athletes.

Shaklee Performance® Sustains Energy!
More energy! More endurance! The longer and tougher your workout, the better Performance gets.



Alhamdulillah. Legalah sedikitkan. Bila nak berjalan keluar tu. Bawa juga sekali. Jimat gak duit dari pi beli air di kedai. 

Ops… tu gambar lama. Ni gambar baru. Kang ada plak yg terkejut bila canister yg baru smp ke rumah.

“Cik Yut, saya order lain. Apsal lain plak yg sampai!” hihihi


Berminat untuk mendapatkannya pada HARGA ISTIMEWA? 
Sila hubungi saya : Yusrina binti Mohamat Hata (Yus) 
Shaklee Independent Distributor ID : 818055 
SMS/WhatsApp : 019-2712601 
Emel : ibuaz.shoppe@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *