Kesihatan bermula dari rumah

Psoriasis atau Ekzema?

Posted by on May 5, 2017 in eczema, Jurnal Kesihatan, Jurnal Psoriasis | 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim.

 

Bila bab Psoriasis ni kan, memang CY teruja sangat tau. Yelah. CY pesakit Psoriasis. Memang sangat la rajin nak menggali pasal Psoriasis ni. Pasa Ekzema pun rajin gak menggali. Sejak akhir-akhir ni CY perasan, kes ekzema pada bayi semakin kerap berlaku. Adakah ia memang dah berlaku dari dulu? Cuma masa tu mak-mak ni tak banyak pendedahan, jadinya diorang tak tahu pun apa yang berlaku apa si kecil. Hanya mendengar saja dari apa yang diberitahu oleh doktor

Euphoria Health Talk

 

Walaupun dah banyak membaca, tetap rasa masih ada banyak perkara belum tahu pasal Psoriasis dah Ekzema ni. Jadinya, nanti CY akan hadir ke sesi ini. Untuk ambil tahu lagi, dan banyakkan lagi pengetahuan mengenai dua penyakit ni.

Ada antara korang yang mahu hadir? Wasap SEGERA ya supaya CY dapat book tiket.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *