Kesihatan bermula dari rumah

Shaklee’s Top 10

Posted by on May 4, 2017 in ESP, Jurnal Kesihatan, Vivix | 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim.

 

Tanpa perlu Shaklee senaraikan apakah produk Shaklee paling NGETOP, rasanya ramai yang dah tahu. Ish… Kalau korang tak tahu, maksudnya masih belum femes la Shaklee ni.

Vivix Top Product

 

Yup. Produk paling TOP di Shaklee ialah Vivix. Botolnya kecil aje kalau korang tak pernah tengok. Bak kata pepatah, kecil-kecil cili padi, walaupun kecil tetap berapi.

 

Berikut ialah Carta Top 10 Shaklee.

Top 10

 

Perati bebaik. Tu dia Miss Cantik Kebabom, Cik Vivix. Mengikut rapat, Miss Jelita, Cik ESP. 2 produk ni… Pantang letak, habis aje. Mana taknya, yang nak cantik menawan, makan 2 ni. Yang nak sihat dan cergas, makan 2 ni. Tu yang sokmo Shaklee kena restock tu.

Ok, kalau korang ada apa-apa persoalan yang bermain di mind tu, jangan simpan. Cepat-cepat tanya kat CY eh. KLIK SINI UNTUK RESPON SEGERA!

Cepat tau. CY tunggu.

 

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *