Kesihatan bermula dari rumah

Suplemen kegemaran yang baru!

Weeeee….
Berapa ramai yang tahu saya peminat setia ESP?
Ok, ni nak bagitau, sekarang dah ada pengganti ESP.
Eh, saya masih minat lagi ESP. All time feveret tu!
Cuma, sekarang saya suka dengan yang satu ni.

Sebelum saya bagitau apa dia.
Meh saya cerita apa benda ni dah buat kat saya.

Sebelum ni, consume memain je, tak konsisten.
Lepas bersalin, saya consume secara konsisten.
Sehingga pada satu hari iaitu sebulan yang lepas, 
saya decide nak stop ambil.
Kenapa nak stop pula?
Sebab saya nak rasa apa yg berlaku apabila saya tak ambil suplemen ni lagi.

bila dah tak consume balik…..
1. Selera makan saya tak boleh nak kawal. Asik nak makan saja.
2. Selsema sokmo nok mari jah
3. Lenguh-lenguh pada bahagian kiri saya kembali terasa
4. Batuk cepat betul sampai.

Masa consume, dua perkara yang memang saya perasan sangat ialah selera makan dan bab lenguh tu. Memang takde langsung. Selera makan tu bukan le takde langsung, tapi terkawal. Tidakle, nampak makanan je, nak makan.
So, memperkenalkan…… Suplemen kegemaran saya yang terbaru!

Jeng jeng jeng
Yeaaaay!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *