Kesihatan bermula dari rumah

Posts Tagged "kurus dengan Shaklee"

5 Cara Sihat untuk Si Pemalas

Posted by on May 23, 2017 in Jurnal Kesihatan | 0 comments

Ramai orang nak sihat. Ramai orang nak kurus. Tapi bukan semua orang rajin untuk bersenam. Betul kan? Lebih-lebih lagi mereka yang selesa dengan rutin kerjaya di pejabat. Tiap bulan, ada aje sesi potluck. Kalau tak potluck, ada yang rajin belanja satu pejabat. . . . Mmm… rasanya mak-mak yang bekerja di rumah pun ramai je yang tak berapa rajin nak bersenam. Setiap hari, masuk dapur 2-3 kali. Sekali untuk buat juadah sarapan, sekali untuk makan tengahari dan sekali untuk makan malam. Tu...

Read More

Banyak hadiah menarik!

Posted by on May 3, 2017 in Promosi Bulanan | 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim.   Pada bulan Mei ini, pihak pengurusan Shaklee tidak mengadakan promosi produk. Tetapi mereka menawarkan hadiah yang lebih menarik lagi. Untuk peminat SET DETOX, korang mesti suka dengan bekas ni. Bekas kedap udara untuk kegunaan harian. Terutamanya yang membawa bekal makanan ke tempat kerja. Beli Set Detox, dan jangan lupa beli bekas tu ya. Oh ya, harga yang tertera di poster ialah HARGA AHLI, makanya untuk mendapatkan produk pada harga AHLI, cepat daftar dengan...

Read More

Promosi FEBRUARI 2017

Posted by on Feb 2, 2017 in Promosi Bulanan | 0 comments

Promosi FEBRUARI 2017

  Alhamdulillah. Seronok betul bila dengar promosi Shaklee bulan ni. Memang banyak orang akan suka. Untuk ibu yang sedang hamil. Untuk ibu yang sedang menyusukan. Untuk yang sedang detox. Untuk yang ada masalah sendi. Untuk pelajar. Untuk kepakaran CikYut iaitu bab hamil dan menyusu. Memang CikYut akan cadangkan produk di atas. Untuk ibu-ibu yang sedang hamil, kalian memang disarankan untuk terus consume OSTEMATRIX sejak dari awal kehamilan dan teruskan consume selepas melahirkan. Lepas...

Read More