Kesihatan bermula dari rumah

Posts Tagged "vivix"

Shaklee’s Top 10

Posted by on May 4, 2017 in ESP, Jurnal Kesihatan, Vivix | 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim.   Tanpa perlu Shaklee senaraikan apakah produk Shaklee paling NGETOP, rasanya ramai yang dah tahu. Ish… Kalau korang tak tahu, maksudnya masih belum femes la Shaklee ni.   Yup. Produk paling TOP di Shaklee ialah Vivix. Botolnya kecil aje kalau korang tak pernah tengok. Bak kata pepatah, kecil-kecil cili padi, walaupun kecil tetap berapi.   Berikut ialah Carta Top 10 Shaklee.   Perati bebaik. Tu dia Miss Cantik Kebabom, Cik Vivix. Mengikut...

Read More

Tonik paling MELETOP, VIVIX!

Posted by on Jan 16, 2017 in Jurnal Kesihatan | 1 comment

Tonik paling MELETOP, VIVIX!

Bukan main lagi tajuknya kan? Hahaha… Tapi itulah hakikatnya. VIVIX memang BEST dan MELETOP! Ok, saya bukan nak cakap pasal vivix sebenarnya. Saya nak cakap pasal diri saya yang dah mula consume vivix. Ok, hari ini sudah hari ke sembilan. Pasti ada yang tahu apa perubahan yang saya dah rasa. Sebelum saya cerita pasal perubahan. Saya nak list dulu apa masalah yang ada pada diri saya. Saya memang dah consume Shaklee sejak 2008. Tapi apabila mengandung dan menyusukan, ada beberapa produk...

Read More

Awet muda dengan VIVIX

Posted by on Jan 15, 2017 in Jurnal Kesihatan | 0 comments

Awet muda dengan VIVIX

Salah satu fungsi vivix ialah mengekalkan keremajaan kulit. Atau ayat lainnya awet muda. Buat yang belum mencuba dan merasai vivix, bulan ni lah masanya. Promosi vivix belum lagi berakhir, dapatkan segera...

Read More