Kesihatan bermula dari rumah

Tak perlu shaker, guna apa yang ada!

Posted by on Apr 26, 2012 in ESP, Meal Shakes, Performance, Triple Gem | 0 comments

Bila ketiga-tiga canister ni ada di rumah, kesemua trio AZ memang akan teruja. Pantang nampak, pasti disuruh ibunya untuk bancuhkan buat mereka. Hish… Lagi sedap kalau buat ice blended. Yummy!

Oh ya, ada pelanggan-pelanggan yang budiman SMS kepada saya bertanya, kalau tiada shaker, boleh minum tak? Laaaa… Tentulah boleh. Tak perlulah dan dan tu nak p kedai beli shaker. Sekiranya di rumah ada bekas minuman seperti dalam gambar (itu contoh ya!), pun dah memadai. Janji air boleh masuk, tripple gem boleh masuk, kemudian boleh ditutup rapat. Cukuplah!

Ok je pakai bekas macam ni. Janganlah susahkan diri pula. Kadang2 saya tak shake pun. Kacau lama sket. Ok dah. Heee…


Seperti biasa, sebarang pertanyaan mengenai penyusuan dan produk Shaklee, boleh emel ke ibuaz.shoppe@gmail.com atau SMS/WhatsApp 0192712601.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *